לומדים מקצוע בשבועיים
ומתחילים לעבוד

שיווק שותפים אמזון

שיווק שותפים אמזון – להרוויח מהפלטפורמה הרווחית ביותר בעולם

שיווק שותפים הוא דרך יעילה לייצר הכנסה פסיבית על ידי קידום מוצרים באינטרנט. אחת הפלטפורמות הפופולריות והאמינות ביותר עבור משווקי שותפים היא אמזון. עם מגוון רחב של מוצרים וממשק ידידותי למשתמש, אמזון מספקת הזדמנות מצוינת למי שמחפש להרוויח כסף באמצעות שיווק שותפים בתוכנית שנקראת Amazon Associates – שיווק שותפים אמזון שיתאים לכל אדם שמעוניין בהכנסה פסיבית.

שיווק שותפים אמזון

אמזון שיווק שותפים להכנסה בטוחה

שיווק שותפים הוא תהליך שבו אדם (השותף) מרוויח עמלה על ידי קידום מוצרים או שירותים עבור חברה. במקרה זה, אמאזון המהווה אחד הכוחות הגדולים ביותר בעולמנו כיום. לכן, כשמדברים על אמאזון שיווק שותפים הוא אחת המחשבות הראשונות שעולות במוחו של אדם, שכן זוהי פלטפורמה שההכנסה ממנה בטוחה. כך, כשהשותף מקדם מוצרים מאמאזון בערוצים שונים, כגון אתרי אינטרנט, בלוגים, מדיה חברתית ושיווק בדוא"ל. כאשר לקוח מבצע רכישה דרך קישור ההפניה של השותף, השותף מרוויח אחוז מהמכירה כעמלה.

תוכניות שותפים אמזון שיתאימו לכם

Amazon Associates היא תוכנית שיווק השותפים המוצעת על ידי אמזון, כאמור. בתוך הפלטפורמה תוכניות שותפים אמזון המאפשרות לשותפים לקדם ולהרוויח כסף ממיליוני מוצרים שבאתר. כשותפים, תוכלו ליצור קישורים לכל מוצר בפלטפורמה ולהרוויח עמלה כאשר מישהו מבצע רכישה באמצעות אותו לינק. שיעורי העמלה משתנים בהתאם לקטגוריית המוצר. למשל, תוכניות שותפים אמזון הקשורות למכירת צעצועים מבית אמזון, יניבו 3% עמלה מכל מכירה. לעומת זאת, על ריהוט גינה תקבלו 8% עמלה!

שיווק שותפים אמזון – איך מתחילים?אמזון תוכנית שותפים

כעת כשאתם יודעים עד כמה שיווק שותפים אמזון הוא משתלם, הגיע הזמן להתחיל! איך תכלס עושים את זה?

  • נרשמים ל- Amazon Associates – כדי להתחיל, הצעד הראשון הוא להירשם לתוכנית Amazon Associates. תהליך ההרשמה הוא פשוט ודורש לספק מידע בסיסי, כולל שם, כתובת ופרטי האתר או הבלוג.
  • בחרו מוצרים לקידום – אתם יודעים שכל קטגוריה תניב לכם אחוז עמלה שונה, כך שכשאתם בוחרים את המוצרים לקידום חיוני לא רק לבחור במוצרים שמעניינים אתכם ושיהיה לכם קל למכור בהתלהבות, אלא גם מוצרים שאתם יודעים שיניבו לכם עמלה הגונה.
  • יצירת קישורים – לאחר בחירת המוצרים, תוכלו ליצור קישורים באמצעות לוח הבקרה של בפרופיל שלכם אצל אמזון תוכניות שותפים – קישורים אלה יעקבו אחר כל המכירות שבוצעו דרככם, ויבטיחו שתקבלו את העמלה המתאימה.
  • אל תשכחו לקדם אקטיבית את הקישורים – שתפו את קישורי ההפניה שלכם בערוצים שונים, כגון פוסטים בבלוג, באנרים באתר, עדכוני מדיה חברתית וקמפיינים שיווקיים בדוא"ל. זכרו להוסיף ערך לקהל על ידי אספקת תוכן מועיל ומידע לצד קידום המוצרים. שווה לציין שזו יכולה להיות הכנסה נוספת מהבית בשעות הפנאי, או עבודה מהבית במחשב בה תשקיעו את מלוא זמנכם. הכל תלוי בשאלה עד כמה אתם רוצים להכנס לתחום ולהרוויח ממנו, כך שבתור התחלה יש לשקול היטב כמה מוצרים ברצונכם לקדם.

שיווק שותפים אמזון – כך תעשו את זה נכון

שיווק שותפים באמזון הוא מכרה זהב משתי סיבות: הראשונה היא שמדובר בפלטפורמת המכירות הגדולה בעולם. השניה היא, בגלל המגוון. לכן, זכרו תמיד לבחור מוצרים רלוונטיים לנישה ולקהל היעד שלכם. זה יגדיל את הסבירות לייצר מכירות ולהרוויח עמלות רבות. ככל שתבחרו מוצרים רלוונטיים יותר אליכם, כך יהיה לכם קל יותר לקדם אותם! צרו תוכן איכותי שמוסיף ערך לקהל שלכם; ביקורות על מוצרים, מדריכים או מאמרים אינפורמטיביים המשלבים את הקישור לרכישה.

מצד שני, חשוב להיות אותנטיים ולא לחסוך מהקהל את העובדה שאתם שותפים. היום, אנשים קונים מאנשים וחשוב לבנות ולשמר אמון ככל האפשר. במקביל, אל תהססו להתנסות בטקטיקות קידום שונות כגון רשתות חברתיות, שיווק במייל, שיתופי פעולה ועוד.

עבודה מהבית במחשב ללא ניסיון שתיקח אתכם רחוק

זה אולי נשמע קל, אבל בסופו של דבר גם שיווק שותפים יש ללמוד היטב לפני שקופצים למים. אנחנו מזמינים אתכם לאפשר לנו ללוות אתכם בצעדיכם הראשונים בתחום, עם קורס מקיף ומקצועי שיכין אתכם לקראת הצעד הראשון והבטוח שלכם בתחום. אתם עומדים להבין אחת ולתמיד איך לעשות כסף מהבית בקלי קלות, בעזרת שיווק שותפים אמזון או כל אפיק משתלם אחר, כפי שנכווין אתכם.

הקורס דיגיטלי כך שניתן להשלים שיעורים, לחזור אחורה ולהתקדם בקצב שנוח לכם – מכל מקום ובכל זמן. וכבונוס, גם סידרנו לכם לא פחות מעשרה שיעורים ראשונים בחינם. אנחנו הכי רוצים שתצליחו! תנו לנו את האפשרות לעזור לכם להגיע לשם!

תוכנית שותפים אמזון

מה היה לנו במאמר?

מי אנחנו?

אתר “קורס שיווק שותפים” הינו האתר המוביל בישראל בנושאי תוכניות שותפים, כסף מהבית, הכנסה פאסיבית ועוד. חולמים לא לעבוד קשה ושעתי ולהרוויח בכל שעה ביממה? אתם במקום הנכון 
קורס תוכניות השותפים שלנו מתקדם, פרקטי ומהיר ללמידה. אל תאמינו לנו. בדקו בעצמכם. קבלו 10 שיעורים ראשונה בחינם!

דילוג לתוכן